Změna termínu dodání
Dobrý den, objednal jsem si u Vás růže na 7.9. a chtěl bych změnit toto datum na 8.9.
Objednávka č.2148895.
S pozdravem Šlampa
Dobrý den, termín dodání jsme Vám změnili, potvrzení najdete ve Vašem emailu. Krásný den, Florea.
Dobrý den, mohla bych požádat o změnu času doručení u objednávky č. 110105113 na 6.1. 17:00? Kytičku mám mamce k narozeninám a vrátí se později z práce. Děkuji Douděrová
Dobrý den,
dle čísla objednávky ani dle Vašeho příjemní se mi objednávku v našem systému nepodařilo dohledat.
Dle Vámi uvedeného čísla objednávky se zřejmě jedná o zakázku od jiné firmy.
Případně poprosím, abyste se s námi spojila formou emailu, chatu či telefonicky, abychom mohli zjisti více podrobností.
Děkuji Vám.
Krásný den, Veronika.