dobry den lze květiny doručit na určitou adresu

jednalo by se od 37 růžý do zdaru nad sázavou termín pátek 18.9 dodací adresu by byla zdělena řidiči po telefonu před příjezdem do ždáru po telefonickém kontaktu daného číšla díky .

Autor: tomaš Beksa Datum: 5. 9. 2015 v 17:45 Reagovat

Dobrý den, květiny lze doručit na určitou adresu, ale přesné místo dodání je potřeba vyplnit do objednávky předem. V pátek 18.9. není problém do Žďáru na Sázavou květiny doručit a objednávku bude nejlepší vyplnit až tak 3 dny před dodáním, aby bylo zboží co nejčerstvější. Přeji příjemný večer.

Autor: Florea.cz Datum: 5. 9. 2015 v 18:52 Reagovat

Dobry den jake je casove okno pro doruceni diky zduvodu adresy . Jsem ted mimo cr a nemohu vam udat kde se dotycna bude nachazet proto bych vas chtel pozadat jestli řidic nemuzu kontaktovat dotycnou osobu predem .diky

Autor: Tomáš beksa Datum: 7. 9. 2015 v 19:13 Reagovat

Dobrý večer, doručujeme přibližně mezi 8:00 - 19:00. Řidič samozřejmě dotyčnou kontaktovat bude a to v den doručení. Popřípadě nám to raději ještě můžete dopsat do poznámky v objednávce. Je určitě potřeba vědět přesnou dodací adresu, aby byla zásilka v pořádku doručená. Přeji příjemný večer.

Autor: Florea.cz Datum: 7. 9. 2015 v 19:29 Reagovat

Prave se adresa muze lisit zduvodu jestli dotycna bude vpraci nebo uz doma nejsem zvaseho cas okna urcit kde bude mohu udat adresu zdar ale muze byt kousek od zdaru kde pracuje .takze nejsem udat presnou adresu proto mij dotaz byl takovy diky urcite to nako spolecne vyresime ke spokojenosti obou a nebude problem I z 37 kusy ruže diky .

Autor: Tomáš beksa Datum: 8. 9. 2015 v 20:18 Reagovat

Dobrý večer, je samozřejmě i možné aby květiny převzal někdo jiný. Přesnou adresu od Vás potřebujeme. Máme vlastní dopravu a naši kurýři mají dané časy, kdy musí u zákazníků být. Proto není možné měnit adresu během dne. Pokud budete chtít počet 37 růží, tak je potřeba objednat 40 ks (máme balení po 5 a po 10 kusech). Dárkově Vám zabalíme pouze 37 a zbytek přiložíme zvlášť, stačí nám to pouze napsat do poznámky. Děkuji za pochopení a přeji příjemný večer.

Autor: Florea.cz Datum: 8. 9. 2015 v 21:11 Reagovat

Dobry den kdyz mate presne casy tak mi nejste ale schopni rict presny cas casove okno .vase je cely den cca jako asi je problem hodinu pred dorucenim nemuze se ridict ozvat .ted si e samy protirecite tak dotycna bude vpracy vi ji to budete predavat rano nebo vecer podivejte ja sem vzahranicy nemohu vedet jestli bude vpracy vdanou hodinu nebo doma a vy nejste schopni urcit tez casovy horizont. Apisete presne casy co to potom uvas je presny cas no mi udejte dobu aspon tohle proste nechapu pokud je moznost at ridic kontaktuje dotycnou oso u hodinu predem neni problem a otom predani jine osobe chapejte to uz je odvas docela vubec nepochopitlne jako ze tam ponese nekdo dalsi kvetiny misto me to se chce utoho zamyslet deto vse vyresit uplne vklidu ud mi vydete vstric stou hodinou nebo bouzel a za dalsi kde muzete balit tkvetiny zvlast k darku to je blbost to vam jich zaplatim 40 a ty 3 si nechte diky

Autor: Tomáš beksa Datum: 9. 9. 2015 v 20:32 Reagovat

Dobrý den, přesný čas Vám je vždy oznámen formou SMS den před dodáním a to po 19:00. Až v této době je vytvořená logistika pro naše kurýry. Proto Vám dříve nemohu slíbit čas doručení. Je možné samozřejmě napsat časové rozmezí do poznámky v objednávce a pokud to bude možné, tak se to pokusíme splnit. Jak říkáte, jde vše vyřešit v klidu, tak určitě není potřeba, takhle se rozčilovat. Všechny informace na které se ptáte, jsou vypsané na našem eshopu a naši zákazníci s tím žádné problémy nemají. Přeji příjemný den.

Autor: Florea.cz Datum: 10. 9. 2015 v 12:24 Reagovat

Vložit reakci
nebude zobrazen, slouží pro zaslání upozornění při nové odpovědi