Co mám udělat, když se mi kvalita květin nelíbí?
Co mám udělat, když se mi kvalita květin nelíbí?
U nás je to snadné, pokud se Vám kvalita zásilky nelíbí, ale nejen to, pokud květiny vypadají jinak, než jste si představovali, prostě objednávku nepřevezmete. Pokud jste kupní cenu uhradili platební kartou či převodem na účet, budou Vám stejným způsobem, peníze vráceny. Pokud jste vybrali platbu při převzetí, zkrátka nic hradit nebudete (samozřejmě ani dopravu).
Dobry den,muj pritel my u Vas objednal nadhernou kytici,ale,ze behem par dnu kytice splesnivy to si myslim,ze by nemelo.Dekuji
Dobrý den, pokud dojde ke změně stavu kytice, neváhejte se vždy obrátit na naší zákaznickou linku 723 35 00 00. Jsme zde pro Vás každý den od 8:00, abychom se společně na vše podívali a záležitost vyřešili. Pokud o daném problému nevíme, nejsme jej schopni vyřešit. Děkuji. S pozdravem, za celý tým Florea, Eva